Παρασκευή 27 Απριλίου 2012

Ανακύκλωση Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού

Ο Σύνδεσμος Διαχείρισης Στερεών Αποβλήτων 1ης ΓΕΝ σε συνεργασία με τους Δήμο Ναυπακτίας και το Συλλογικό Σύστημα Εναλλακτικής Διαχείρισης Αποβλήτων Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού Εξοπλισμού «ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ Α Ε » συνεχίζει το πρόγραμμα Ανακύκλωσης Ηλεκτρικού και Ηλεκτρονικού εξοπλισμού και αύριο  Σάββατο 28-4-2012 στην Δημοτική Ενότητα Αντιρρίου – Πλησίον Γραφεία Τ.Υ (πρών Δημαρχείο)
με την τοποθέτηση container όπου κάθε πολίτης θα μπορεί
· Να φέρει τις παλαιές συσκευές του για ανακύκλωση.
· Να ενημερωθεί για τις δράσεις ανακύκλωσης που υλοποιεί ο σύνδεσμος .
· Να προμηθευτεί δηλώσεις συμμετοχής σε εθελοντική ομάδας δράσεων ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης των πολιτών.

Τετάρτη 21 Μαρτίου 2012

Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας στο Αντιρριο

ο Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» και ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (Σ.Ε.Σ.)συνδιοργανώνουν για 5η συνεχή χρονιά την Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας  πραγματοποιώντας δράσεις πανελλαδικά.
Πιο συγκεκριμένα, δράσεις θα γίνουν σε Αθήνα, Πάτρα, Θεσσαλονίκη, Γέφυρα Ρίου- Αντιρρίου, Φλώρινα, Σέρρες, Κρήτη, Μυτιλήνη, Ζάκυνθο, Κεφαλονιά, και σε πολλές ακόμα πόλεις της χώρας. 


















Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου :
 Εκπαίδευση νέων και ενηλίκων με τη χρήση εξοπλισμού προσομοιωτών αλλά και τις εφαρμογές που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος AVENUE από το Ι.Ο.ΑΣ. (Κινητή Μονάδα Οδικής Ασφάλειας) 
Κυρίως οι νέοι  της ευρύτερης περιοχής πρέπει να συμμετάσχουν απο Πέμπτη 22 Μαρτίου μέχρι Κυριακή 25 Μαρτίου 10π.μ μέχρι 6μ.μ
εβδομάδα οδικής ασφάλειας
 


Κυριακή 18 Μαρτίου 2012

ΦΩΣ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΑΚΥΝΕΙΑ ΚΑΙ ΡΙΟ ΜΟΛΥΚΡΙΚΟ

η κ. Σταυροπούλου-Γάτση στο
Αντίρριο παρουσιάζοντας την
πορεία εργασιών στο
Αρχαίο Θέατρο
Στα πλαίσια του 4ου αρχαιολογικού έργου Θεσσαλίας - Στερεάς Ελλάδος παρουσιάστηκαν σε τριήμερο συμπόσιο στο Βόλο τα ευρήματα που αποκαλύφθηκαν στον άξονα της Ιόνιας οδού στο τμήμα της Αιτωλ/νίας.
Την ευθύνη των ανασκαφών έχει η ΛΣΤ ΕΠΚΑ το έργο της οποίας παρουσίασε η αρχαιολόγος κα. Μαρία Σταυροπούλου-Γατση.

με θέα τον Πατραϊκό κόλπο 
αποκαλύπτεται τμήματα 
της Αρχαίας Μακύνειας

Για τα Ευρήματα στον άξονα της Ιόνιας Οδού: Τμήμα Αντίρριο – Χάλκεια την παρουσίαση έκανε η αρχαιολόγος Σαράντη Φωτεινή   
Οι εργασίες κατασκευής της Ιονίας Οδού οι οποίες ξεκίνησαν στην Αιτωλοακαρνανία το 2009 έχουν έως σήμερα αποκαλύψει πολλά ενδιαφέροντα νέα στοιχεία για γνωστές και άγνωστες αρχαίες εγκαταστάσεις.  
Στο νοτιότερο τμήμα του έργου τα σημαντικότερα από αυτά επικεντρώνονται βόρεια του Αντιρρίου και ειδικότερα στην περιοχή Μολυκρείου – Μακύνειας, όπου έχουν εντοπιστεί αποσπασματικά τμήματα ενός τουλάχιστον άγνωστου προϊστορικού οικισμού.
Επίσης ερευνάται ένα μεγάλο και ιδιαίτερα χαρακτηριστικό τμήμα οικισμού κλασικών – ελληνιστικών χρόνων που πιθανότατα ανήκε στην αρχαία πόλη Μακύνεια και έχουν ανασκαφεί αγροικίες ρωμαϊκών – παλαιοχριστιανικών χρόνων στην περιφέρειά της.
Στην περιοχή της κοιλάδας της Γαβρολίμνης βορειότερα και στις νότιες – νοτιοδυτικές παρυφές της, έχουν μέχρι τώρα ερευνηθεί νέα μεγάλα συγκροτήματα του ήδη γνωστού οικισμού των ΜΕ – ΥΕ χρόνων, τα οποία συμπληρώνουν σημαντικά την εικόνα του, καθώς και μεμονωμένα κτίρια των ύστερων κλασικών και ελληνιστικών χρόνων, ενώ από κλιβάνους διαφόρων εποχών τεκμηριώνεται η λειτουργία κεραμικών εργαστηρίων.


Για τα νομισματικά ευρήματα Μολυκρείου και Μακύνειας ανακοίνωση έγινε από τους αρχαιολόγους  Σιδηρόπουλος Κλεάνθης και, Αλεξοπούλου Γεωργία Ζ. της  ΣΤ΄ ΕΠΚΑ
καλά διατηρημένο το πηγάδι
που αποκαλύφθηκε

Η ανακοίνωση στοχεύει στην παρουσίαση των νομισματικών ευρημάτων από σωστικές ανασκαφές της οικείας εφορίας σε θέσεις των αρχαίων πόλεων Μακύνεια και Μολυκρικό Ρίο, από την αιτωλική δηλ. ακτή της εισόδου στον Κορινθιακό κόλπο.
Η επίκαιρη γεωγραφική θέση προκάλεσε σειρά εναλλασσόμενων πολιτικών εξαρτήσεων από τους αρχαϊκούς χρόνους που θα καταλήξει στην ένταξη και των δυό πόλεων στους ασφυκτικούς κόλπους της Αιτωλικής Συμπολιτείας. Η ρωμαϊκή κατάκτηση αρχικά και κατόπιν ο συνοικισμός της Νικόπολης άλλαξε ριζικά τον χάρτη της περιοχής, οδηγώντας σε δημογραφική συρρίκνωση και από-αστικοποίηση της περιοχής.
η αποκάλυψη τμήματος της
Αρχαίας Μακύνειας,θα έχει τη τύχη
του αντίστοιχου οικισμού,του
Μολυκρικού Ρίου ;
Η νομισματική κυκλοφορία, όπως ανασυγκροτείται μέσα από μεμονωμένα ευρήματα και σύνολα-«θησαυρούς», αποτελεί αξιόπιστο μάρτυρα των επιμέρους ιστορικών επεισοδίων από τα τέλη του 6ου αιώνα π.Χ. ως και το τέλος της αρχαιότητας στον όψιμο 6ο αι. μ.Χ.
Το ενδιαφέρον της Κορίνθου για την περιοχή, η μακεδονική επιρροή και ο αιτωλικός εναγκαλισμός μεταφράζονται σε ανάλογα ποσοστά νομισμάτων, όταν η πελοποννησιακή γεωγραφική γειτνίαση μάλλον υποαντιπροσωπεύεται.
Ανέλπιστη η απουσία της κοντινής γεωγραφικά αλλά εχθρικής Ακαρνανίας και της δυτικής Ελλάδος γενικά, παρά την κομβική θέση των συγκεκριμένων πόλεων στους εμπορικούς δρόμους διαχρονικά. Η συνεισφορά των νομισμάτων στη χρονολόγηση των κατασκευαστικών ή επισκευαστικών φάσεων επιμέρους οικοδομημάτων περιγράφει την πορεία τους στο χρόνο με καθαρότερες γραμμές και δίνει στην οικονομική ιστορία των πόλεων μια στέρεα βάση.


Στο πλαίσιο του συμποσίου παρουσιάσεις έγιναν  για
Ανασκαφικές έρευνες στον άξονα της “Ιονίας Οδού”, τμήμα Κουβαράς – Μενίδι Ν. Αιτωλοακαρνανίας  από τη Χαβέλα Κωνσταντούλα
Καλυδώνα-Αλίκυρνα-Πλευρώνα-Σταμνά: Οι τελευταίες έρευνες στο πλαίσιο κατασκευής της Ιόνιας και της Παραϊόνιας οδού από τη Βικάτου Ολυμπία
Ο ναός του Απόλλωνα στο Άκτιο Αιτωλοακαρνανίας από Τριάντη Αλίκη-Ισμήνη


Οι σχέσεις της Δυτικής Στερεάς Ελλάδας με τα Βαλκάνια κατά την Εποχή του Χαλκού ηταν το αντικείμενο της παρουσίασης του κ. Τσώνου Άκη από το  Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Μεταξύ άλλων επισημαίνεται  πως οι αυξανόμενες κατά τα τελευταία χρόνια ανασκαφές στον δυτικό κορμό της Στερεάς Ελλάδας έχουν αποδώσει σημαντικά ευρήματα που συμβάλλουν στην καλύτερη κατανόηση του χαρακτήρα της συγκεκριμένης περιοχής κατά την Εποχή του Χαλκού και ιδιαίτερα κατά την ύστερη μυκηναϊκή φάση της, οπότε και αναδεικνύεται ο σημαντικός περιφερειακός ρόλος της περιοχής με την ανάπτυξη μείζονων και ελάσσονων κέντρων.
Στόχος της παρούσας ανακοίνωσης είναι η 
στη προσπάθεια για την αναστήλωση του αρχαίου θεάτρου,
που γίνεται με τη συνδρομή του ΔΙΑΖΩΜΑΤΟΣ ,πρέπει να
συμπεριληφθεί και προσπάθεια για ανάδειξη και τμήματος
του αρχαίου οικισμού και κυρίως η έκθεση των  ευρημάτων της
περιοχής  στη περιοχή,γεγονός  που θα ενισχύσει την
επισκεψιμότητα σε αυτούς τους αρχαιολογικούς  χώρους 
ανάδειξη των πολιτιστικών στοιχείων που συνδέουν την περιοχή όχι με τις πολιτισμικές εξελίξεις στο Αιγαίο, αλλά με τους σύγχρονους βαλκανικούς πολιτιστικούς ορίζοντες, έτσι όπως αυτά διαγράφονται μέσα από τα ήδη δημοσιευμένα ευρήματα του υλικού πολιτισμού (ταφικά έθιμα, ομάδες κεραμικής, μεταλλοτεχνία κτλ.). Επιπλέον, τα αρχαιολογικά στοιχεία/δεδομένα ερμηνεύονται πάντοτε σε συνάρτηση με τη γεωμορφολογία και τη σημαίνουσα γεωγραφική θέση της περιοχής, η οποία αποτελεί όχι μόνο κομβικό τμήμα ενός ευρύτερου θαλάσσιου δικτύου στον άξονα Βορά–Νότου και Ανατολής–Δύσης, αλλά ταυτόχρονα εξυπηρετεί και ένα διευρυμένο δίκτυο χερσαίας επικοινωνίας, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις για την ανταλλαγή ιδεών και προϊόντων μεταξύ του Αιγαίου και των Δυτικών Βαλκανίων μέσω του Ιονίου Πελάγους, καθορίζοντας την πολιτιστική φυσιογνωμία της Δυτικής Στερεάς ως μίας περιοχής με σαφείς πολιτισμικές επαφές τόσο από το Αιγαίο όσο και με τις σύγχρονες βαλκανικές εξελίξεις.

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

Διατήρηση Υπηρεσιών στη Ναύπακτο ζητούν οι αιρετοί


Η Τοπική Αυτοδιοίκηση και ειδικότερα ο Δήμος Ναυπακτίας οφείλει στη βάση της αρχής της εγγύτητας να παρέχει στους δημότες του τις καλύτερες υπηρεσίες και να ελαχιστοποιεί τόσο την οικονομική τους επιβάρυνση όσο και την ταλαιπωρία τους. Οι ίδιοι κανόνες ισχύουν και για τις δημόσιες υπηρεσίες που βρίσκονται στην πόλη μας και οι οποίες απευθύνονται και εξυπηρετούν όχι μόνο τους δημότες ενός από τους μεγαλύτερους Δήμους της Αιτ/νίας, αλλά και το μεγαλύτερο μέρος των δημοτών της Δωρίδος.
Λαμβάνοντας υπόψη το μέγεθος του Νομού Αιτ/νίας αλλά και τις αποστάσεις από το Μεσολόγγι ή το Αγρίνιο γίνεται σαφές ότι η κατάργηση ή η συρρίκνωση των δημόσιων υπηρεσιών που βρίσκονται σήμερα στην πόλη μας θα επιβαρύνει τους δημότες μας οικονομικά σε μια εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία και παράλληλα θα υποβαθμίσει σημαντικά την εξυπηρέτησή τους.
Η Δ.Ο.Υ το ΙΚΑ, ο ΟΕΚ και η Εργατική Εστία εξυπηρετούν μεγάλο αριθμό πολιτών και η συνέχιση της λειτουργίας αυτών των Υπηρεσιών συμβάλει σημαντικά στην διατήρηση ενός επιπέδου εξυπηρέτησης που έχουμε απολύτως ανάγκη, ιδιαίτερα σήμερα. Άλλωστε η κρατική επιβάρυνση για το ενοίκιο είναι ελάχιστη και μπορεί να περιορισθεί, φτάνει να υπάρχει πολιτική βούληση.
Οι εργαζόμενοι αλλά και οι άνεργοι της περιοχής μας έχουν ανάγκη μεγαλύτερης υποστήριξης και καλύτερης οργάνωσης των δημόσιων υπηρεσιών ώστε να ανταποκριθούν στις αυξημένες απαιτήσεις που δημιουργεί η σημερινή πραγματικότητα. Θεωρούμε ότι οι αποφάσεις που λαμβάνονται προς την κατεύθυνση της συρρίκνωσης των δημόσιων υπηρεσιών ευθυγραμμίζονται άκριτα με τις απαιτήσεις της τρόικα και αντιστρατεύονται τα συμφέροντα των δημοτών μας.
Καλούμε το εργατικό Κέντρο, την Ομοσπονδία, τους κοινωνικούς φορείς από κοινού να συνεργαστούμε για την αποτροπή αυτής της εξέλιξης και να δρομολογήσουμε ενέργειες που θα διατηρήσουν στην πόλης μας τις δημόσιες υπηρεσίες αναβαθμισμένες και καλλίτερα οργανωμένες προς όφελος των εργαζόμενων και του δήμου μας.
Οι βουλευτές των νομών Αιτ/νίας και Φωκίδας οφείλουν να πάρουν θέση για τις εξελίξεις αυτές




Την εξαίρεση του Υποκαταστήματος του ΙΚΑ Ναυπάκτου από την διοικητική αναδιάρθρωση των Υπηρεσιών του Ιδρύματος ζήτησε  ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απόστολος Κατσιφάρας από τον Υπουργό Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Γιώργο Κουτρουμάνη και τον Διοικητή του ΙΚΑ Ροβέρτο Σπυρόπουλο.
Όπως είναι γνωστό, στο πλαίσιο του νέου οργανωτικού μοντέλου και της αναδιάρθρωσης των Υπηρεσιών του ΙΚΑ προβλέπεται, μεταξύ άλλων, και η κατάργηση του Υποκαταστήματος του ΙΚΑ- ΕΤΑΜ στην πόλη της Ναύπακτου, στην Περιφερειακή Ενότητα Αιτωλοακαρνανίας.
«Η επιλογή αυτή έχει ήδη προκαλέσει την εύλογη αντίδραση εργαζομένων και εργοδοτών καθώς και του προσωπικού του ΙΚΑ- ΕΤΑΜ Ναυπάκτου για λόγους που είναι βάσιμοι και αντικειμενικοί», αναφέρει ο κ. Κατσιφάρας σε επιστολή που έστειλε νωρίς το πρωί σήμερα στους κ.κ. Κουτρουμάνη και Σπυρόπουλο. «Το Υποκατάστημα Ναυπάκτου καλύπτει διοικητικά μια μεγάλη γεωγραφική ενότητα που ξεκινά από την περιοχή δυτικά του Αντιρρίου και φτάνει έως τα παράλια της Φωκίδας και βόρεια έως τα σύνορα της Αιτωλοακαρνανίας με την Ευρυτανία. Πρόκειται για μια ασφαλιστική ενότητα που εξυπηρετεί συνολικά 37.000 κατοίκους, 2.453 επιχειρήσεις και 5.432 οικοδομές», αναφέρει στην επιστολή του ο Περιφερειάρχης.
Και συνεχίζει: «Να σημειωθεί ότι μεγάλος αριθμός επιχειρήσεων που εξυπηρετούνται από το Υποκατάστημα Ναύπακτου εδρεύει στην ορεινή ζώνη της Ναυπακτίας και δραστηριοποιείται στον χώρο του τουρισμού και της εστίασης και αναψυχής (ξενοδοχεία, ξενώνες, εστιατόρια κ.α), ενώ αντίστοιχα μεγάλο είναι και το γεωγραφικό εύρος της ενότητας εντός της οποίας υπάρχουν ελεγχόμενες οικοδομές. Παράλληλα, εξαιτίας του μεγέθους της ασφαλιστικής ενότητας μεγάλος είναι και ο αριθμός των συνταξιούχων που εξυπηρετούνται από το Υποκατάστημα Ναύπακτου ενώ και το κομμάτι παροχών Υγείας, παρ’ ότι έχει διαχωριστεί και ανατεθεί στον ΕΟΠΥΥ υποστηρίζεται διοικητικά από το Υποκατάστημα και το προσωπικό του».
Ο κ. Κατσιφάρας επισημαίνει ακόμα ότι τυχόν κατάργηση του Υποκαταστήματος Ναυπάκτου θα σημάνει μεγάλη ταλαιπωρία για εργαζόμενους, συνταξιούχους και εργοδότες οι οποίοι, για να εξυπηρετηθούν θα πρέπει να διανύουν μεγάλες αποστάσεις και μάλιστα σε μια περιοχή με προβληματικό οδικό δίκτυο. Το ίδιο ισχύει, άλλωστε, για το σύνολο των Υπηρεσιών του ΙΚΑ στην Περιφερειακή Ενότητα Αιτωλοακαρνανίας η οποία, σε έκταση, είναι η μεγαλύτερη της χώρας και άρα αποτελεί ειδική περίπτωση από πλευράς αποστάσεων και ασφαλιστικών ενοτήτων.
Και η επιστολή του Περιφερειάρχη καταλήγει ως εξής: «Κατανοώ απόλυτα την ανάγκη αναδιάρθρωσης των Υπηρεσιών του ΙΚΑ ωστόσο είμαι της γνώμης ότι το νέο οργανωτικό μοντέλο δεν μπορεί να παραγνωρίζει υπαρκτές ανάγκες και καταφανείς ιδιαιτερότητες, όπως συμβαίνει στην περίπτωση του Υποκαταστήματος Ναυπάκτου. Θέτω, λοιπόν, υπόψη σας το αίτημα ν’ ανακληθεί η απόφαση κατάργησης του Υποκαταστήματος με την βεβαιότητα ότι θα εξεταστεί θετικά και με γνώμονα την καλύτερη δυνατόν εξυπηρέτηση των συναλλασσόμενων με το ΙΚΑ στην περιοχή της Ναυπακτίας».

Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΡΙΟΥ – ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ

το πάγωμα των τιμών των διοδίων για φέτος από τη
ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ δείχνει το δρόμο που έπρεπε να
ακολουθηθεί και απο άλλες εταιρείες
 εκμετάλλευσης αυτοκινητοδρόμων!!πόσο 
μάλλον όταν αυτοί είναι ημιτελείς 
Παγωμένες στις περυσινές τιμές 27 από τις 28 κατηγορίες τιμολόγησης των διοδίων
στη ΓΕΦΥΡΑ ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΤΡΙΚΟΥΠΗΣ
ΓΙΑ ΤΟ 2012
Σε ισχύ από σήμερα 1η Φεβρουαρίου
 
Με συναίσθηση της οικονομικής συγκυρίας και των συμβατικών της υποχρεώσεων, η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. αποφάσισε να μην προβεί σε αυξήσεις στις 27 από τις 28 κατηγορίες τιμολόγησης των προϊόντων της.
Η μοναδική αύξηση (της τάξεως των 30 λεπτών του Ευρώ) αφορά την τιμή απλής διέλευσης επιβατηγών.
Ακολουθεί το πλήρες τιμολόγιο, το οποίο τίθεται σε ισχύ από την Τετάρτη 1η Φεβρουαρίου 2012:
 
ΤΙΜΕΣ ΔΙΟΔΙΩΝ ΕΤΟΥΣ 2012
 

 

Προηγούμενες τιμές διοδίων
Νέες τιμές διοδίων
Απλή διέλευση


Επιβατηγά Ι.Χ.
12,90
13,20
Φορτηγά


- 2 άξονες
19,90
19,90
- 3 άξονες
32,00
32,00
- 4 άξονες και άνω
41,00
41,00
- 5 άξονες και άνω
41,00
41,00
Λεωφορεία


- έως 20 θέσεις
29,70
29,70
- από 20 έως 40 θέσεις
41,50
41,50
- άνω των  40 θέσεων
64,00
64,00
Μοτοσικλέτες
1,90
1,90

Η συγκράτηση ή η μείωση τιμών, προϊόντων και υπηρεσιών,
 συμβάλλει στην αντιμετώπιση του έντονου υφεσιακου κλίματος
που πλήττει την ελληνική οικονομία,που ακουμπά
 κάθε ελληνική οικογένεια.
Η αντίδραση της ΓΕΦΥΡΑ  Α.Ε με το πάγωμα
των διοδίων είναι μια υγιής συμπεριφορά στη
κοινή προσπάθεια  αντιμετώπιση της κρίσης.!! 


Προηγούμενες τιμές διοδίων
Νέες τιμές διοδίων
Εβδομαδιαίες κάρτες 10 διελεύσεων


Επιβατηγά Ι.Χ.
65,00
65,00
Φορτηγά


- 2 άξονες
142,00
142,00
- 3 άξονες
233,00
233,00
- 4 άξονες
338,00
338,00
- 5 άξονες και άνω
338,00
338,00
Μηνιαίες κάρτες 10 διελεύσεων


Επιβατηγά Ι.Χ.
82,50
82,50
Φορτηγά


- 2 άξονες
155,00
155,00
- 3 άξονες
261,00
261,00
- 4 άξονες
374,00
374,00
- 5 άξονες και άνω
374,00
374,00
Ειδικές Κάρτες


Μοτοσικλέτες 10 διελεύσεις
16,00
16,00
Ηλεκτρονική συνδρομή για αυτοκίνητα (e-pass)


   1-5  διελεύσεις
10,50
10,50
  5-10 διελεύσεις
6,50
6,50
11-15 διελεύσεις
5,00
5,00
Παραπάνω από 15 διελεύσεις
4,50
4,50
Εισιτήριο μετ’  επιστροφής για επιβατικά Ε.Ι.Χ. (κατηγορία 2)


0-3 ώρες
13,50
13,50
3-4 ώρες
17,20
17,20
4-5 ώρες
21,50
21,50
Πάνω από 5 ώρες
25,80
26,40
Εισιτήριο μετ’  επιστροφής για φορτηγά με 4 άξονες και άνω (κατηγορίες 5 & 6)


0-36 ώρες
68,50
68,50
Πάνω από 36 ώρες
82,00
82,00


Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

ΣΕ ΑΝΑΖΉΤΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΤΏΝ


Συνάντηση εργασίας για τις δυνατότητες προώθησης ιδιωτικών επενδύσεων στη ζώνη ευθύνης της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου-Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου πραγματοποιήθηκε  στην Πάτρα με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα κ. Τάσου Αποστολόπουλου, του κ. Αριστομένη Συγγρού, Προέδρου του εθνικού φορέα επενδύσεων «Επενδύστε στην Ελλάδα»,

για την έξοδο απο το υφεσιακό κλιμα της περιόδου 
απαραίτητη είναι η ύπαρξη ιδιωτικών επενδύσεων.
Η Δυτική Ελλάδα έχει τις προϋποθέσεις....
ζητούμενο παραμένει είναι η οριοθέτηση απ την
 πλευρά της πολιτείας  σταθερού πλαισίου κανόνων με
διαφάνεια.!!!

Ο Γενικός Γραμματέας προσδιόρισε το περίγραμμα των επενδυτικών δυνατοτήτων, αλλά και προσκομμάτων, που παρουσιάζονται στη Δυτική Ελλάδα, την Πελοπόννησο και τα Ιόνια Νησιά.
Ο κ. Αποστολόπουλος υπογράμμισε ότι το τουριστικό προϊόν του δυτικού άξονα της Πελοποννήσου και των Ιονίων Νήσων έχει προσελκύσει σημαντικό ενδιαφέρον και υπάρχουν οι προϋποθέσεις περαιτέρω εκμετάλλευσής του (π.χ. κρουαζιέρα, θρησκευτικός τουρισμός), τόνισε ότι οι ιχθυοκαλλιέργειες σε αποτελούν πρόσφορο έδαφος για παραγωγικές εξωστρεφείς επενδύσεις, λαμβάνοντας βεβαίως υπόψη το σχετικό ειδικό πλαίσιο χωροταξικού σχεδιασμού, μίλησε για την επεξεργασία σχεδίων «πράσινης ανάπτυξης» στους περισσότερους νομούς της Πελοποννήσου, αναφέρθηκε στις ευκαιρίες που προσφέρουν για τους επενδυτές στο δευτερογενή τομέα, επισήμανε ότι υπάρχει ενδιαφέρον για την υλοποίηση μεγάλων έργων στο πεδίο της επεξεργασίας στερεών αποβλήτων και εκτίμησε ότι η υλοποίηση συγκοινωνιακών υποδομών στην περιοχή θα έχει άμεση ανταπόδοση. 
το master plan για την αξιοποίηση των εργοταξιακών 
χώρων της γέφυρας τυγχάνει ευρείας συναίνεσης
 στη τοπική κοινωνία , έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον
 σημαντικών ιδιωτικών κεφαλαίων, όπως η
δύνη της γραφειοκρατίας κρατά καθηλωμένη 
την όποια επενδυτική προσπάθεια 



Ο Γενικός Γραμματέας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην αξιοποίηση των πρώην εργοταξιακών χώρων της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, ζήτημα για το οποίο έχει εκπονηθεί master plan και έχει εδραιωθεί ευρεία συναίνεση στην τοπική κοινωνία για τη σημασία του.

Οι κ. κ. Αποστολόπουλος και Συγγρός συνέκλιναν ότι το μείζον πρόβλημα για τους υποψήφιους επενδυτές στη χώρα μας δεν είναι η φορολογία, αλλά η γραφειοκρατία και η πολυνομία.


Ο κ. Αποστολόπουλος είπε χαρακτηριστικά ότι τα επενδυτικά σχέδια που αφορούν την γεωγραφική ζώνη της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και βρίσκονται μπλοκαρισμένα σε  γραφειοκρατικές ατραπούς υπολογίζονται σε πάνω από 3 δις ευρώ. Οι νομοθετικές παρεμβάσεις που ετοιμάζουν τα αρμόδια υπουργεία αναμένεται να απλοποιήσουν τις απαιτούμενες διαδικασίες.

Οι εκπρόσωποι της εταιρίας «Επενδύστε στην Ελλάδα», καθ' ύλην αρμόδιας για την προώθηση στρατηγικών επενδύσεων με διαδικασίες fast track, εκδήλωσαν την επιθυμία να συστηματοποιηθεί η συνεργασία με την Αποκεντρωμένη Διοίκηση με στόχο να εξεταστούν από κοινού συγκεκριμένες επενδυτικές προτάσεις και ο τρόπος απεμπλοκής τους.



Εθνική Επέτειος 25ης Μαρτίου Πρόγραμμα Εκδηλώσεων στο Αντίρριο και στη Ναύπακτο

  Ο Δήμος Ναυπακτίας τιμά την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου με εορταστικές εκδηλώσεις στην Ναύπακτο και το Αντίρριο.  Από την 8η πρωινή τη...