Τετάρτη 1 Φεβρουαρίου 2012

ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΤΗΣ ΓΕΦΥΡΑΣ ΡΙΟΥ – ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ

το πάγωμα των τιμών των διοδίων για φέτος από τη
ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ δείχνει το δρόμο που έπρεπε να
ακολουθηθεί και απο άλλες εταιρείες
 εκμετάλλευσης αυτοκινητοδρόμων!!πόσο 
μάλλον όταν αυτοί είναι ημιτελείς 
Παγωμένες στις περυσινές τιμές 27 από τις 28 κατηγορίες τιμολόγησης των διοδίων
στη ΓΕΦΥΡΑ ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΤΡΙΚΟΥΠΗΣ
ΓΙΑ ΤΟ 2012
Σε ισχύ από σήμερα 1η Φεβρουαρίου
 
Με συναίσθηση της οικονομικής συγκυρίας και των συμβατικών της υποχρεώσεων, η ΓΕΦΥΡΑ Α.Ε. αποφάσισε να μην προβεί σε αυξήσεις στις 27 από τις 28 κατηγορίες τιμολόγησης των προϊόντων της.
Η μοναδική αύξηση (της τάξεως των 30 λεπτών του Ευρώ) αφορά την τιμή απλής διέλευσης επιβατηγών.
Ακολουθεί το πλήρες τιμολόγιο, το οποίο τίθεται σε ισχύ από την Τετάρτη 1η Φεβρουαρίου 2012:
 
ΤΙΜΕΣ ΔΙΟΔΙΩΝ ΕΤΟΥΣ 2012
 

 

Προηγούμενες τιμές διοδίων
Νέες τιμές διοδίων
Απλή διέλευση


Επιβατηγά Ι.Χ.
12,90
13,20
Φορτηγά


- 2 άξονες
19,90
19,90
- 3 άξονες
32,00
32,00
- 4 άξονες και άνω
41,00
41,00
- 5 άξονες και άνω
41,00
41,00
Λεωφορεία


- έως 20 θέσεις
29,70
29,70
- από 20 έως 40 θέσεις
41,50
41,50
- άνω των  40 θέσεων
64,00
64,00
Μοτοσικλέτες
1,90
1,90

Η συγκράτηση ή η μείωση τιμών, προϊόντων και υπηρεσιών,
 συμβάλλει στην αντιμετώπιση του έντονου υφεσιακου κλίματος
που πλήττει την ελληνική οικονομία,που ακουμπά
 κάθε ελληνική οικογένεια.
Η αντίδραση της ΓΕΦΥΡΑ  Α.Ε με το πάγωμα
των διοδίων είναι μια υγιής συμπεριφορά στη
κοινή προσπάθεια  αντιμετώπιση της κρίσης.!! 


Προηγούμενες τιμές διοδίων
Νέες τιμές διοδίων
Εβδομαδιαίες κάρτες 10 διελεύσεων


Επιβατηγά Ι.Χ.
65,00
65,00
Φορτηγά


- 2 άξονες
142,00
142,00
- 3 άξονες
233,00
233,00
- 4 άξονες
338,00
338,00
- 5 άξονες και άνω
338,00
338,00
Μηνιαίες κάρτες 10 διελεύσεων


Επιβατηγά Ι.Χ.
82,50
82,50
Φορτηγά


- 2 άξονες
155,00
155,00
- 3 άξονες
261,00
261,00
- 4 άξονες
374,00
374,00
- 5 άξονες και άνω
374,00
374,00
Ειδικές Κάρτες


Μοτοσικλέτες 10 διελεύσεις
16,00
16,00
Ηλεκτρονική συνδρομή για αυτοκίνητα (e-pass)


   1-5  διελεύσεις
10,50
10,50
  5-10 διελεύσεις
6,50
6,50
11-15 διελεύσεις
5,00
5,00
Παραπάνω από 15 διελεύσεις
4,50
4,50
Εισιτήριο μετ’  επιστροφής για επιβατικά Ε.Ι.Χ. (κατηγορία 2)


0-3 ώρες
13,50
13,50
3-4 ώρες
17,20
17,20
4-5 ώρες
21,50
21,50
Πάνω από 5 ώρες
25,80
26,40
Εισιτήριο μετ’  επιστροφής για φορτηγά με 4 άξονες και άνω (κατηγορίες 5 & 6)


0-36 ώρες
68,50
68,50
Πάνω από 36 ώρες
82,00
82,00


Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

ΣΕ ΑΝΑΖΉΤΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΤΏΝ


Συνάντηση εργασίας για τις δυνατότητες προώθησης ιδιωτικών επενδύσεων στη ζώνη ευθύνης της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Πελοποννήσου-Δυτικής Ελλάδας και Ιονίου πραγματοποιήθηκε  στην Πάτρα με τη συμμετοχή του Γενικού Γραμματέα κ. Τάσου Αποστολόπουλου, του κ. Αριστομένη Συγγρού, Προέδρου του εθνικού φορέα επενδύσεων «Επενδύστε στην Ελλάδα»,

για την έξοδο απο το υφεσιακό κλιμα της περιόδου 
απαραίτητη είναι η ύπαρξη ιδιωτικών επενδύσεων.
Η Δυτική Ελλάδα έχει τις προϋποθέσεις....
ζητούμενο παραμένει είναι η οριοθέτηση απ την
 πλευρά της πολιτείας  σταθερού πλαισίου κανόνων με
διαφάνεια.!!!

Ο Γενικός Γραμματέας προσδιόρισε το περίγραμμα των επενδυτικών δυνατοτήτων, αλλά και προσκομμάτων, που παρουσιάζονται στη Δυτική Ελλάδα, την Πελοπόννησο και τα Ιόνια Νησιά.
Ο κ. Αποστολόπουλος υπογράμμισε ότι το τουριστικό προϊόν του δυτικού άξονα της Πελοποννήσου και των Ιονίων Νήσων έχει προσελκύσει σημαντικό ενδιαφέρον και υπάρχουν οι προϋποθέσεις περαιτέρω εκμετάλλευσής του (π.χ. κρουαζιέρα, θρησκευτικός τουρισμός), τόνισε ότι οι ιχθυοκαλλιέργειες σε αποτελούν πρόσφορο έδαφος για παραγωγικές εξωστρεφείς επενδύσεις, λαμβάνοντας βεβαίως υπόψη το σχετικό ειδικό πλαίσιο χωροταξικού σχεδιασμού, μίλησε για την επεξεργασία σχεδίων «πράσινης ανάπτυξης» στους περισσότερους νομούς της Πελοποννήσου, αναφέρθηκε στις ευκαιρίες που προσφέρουν για τους επενδυτές στο δευτερογενή τομέα, επισήμανε ότι υπάρχει ενδιαφέρον για την υλοποίηση μεγάλων έργων στο πεδίο της επεξεργασίας στερεών αποβλήτων και εκτίμησε ότι η υλοποίηση συγκοινωνιακών υποδομών στην περιοχή θα έχει άμεση ανταπόδοση. 
το master plan για την αξιοποίηση των εργοταξιακών 
χώρων της γέφυρας τυγχάνει ευρείας συναίνεσης
 στη τοπική κοινωνία , έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον
 σημαντικών ιδιωτικών κεφαλαίων, όπως η
δύνη της γραφειοκρατίας κρατά καθηλωμένη 
την όποια επενδυτική προσπάθεια 



Ο Γενικός Γραμματέας έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην αξιοποίηση των πρώην εργοταξιακών χώρων της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, ζήτημα για το οποίο έχει εκπονηθεί master plan και έχει εδραιωθεί ευρεία συναίνεση στην τοπική κοινωνία για τη σημασία του.

Οι κ. κ. Αποστολόπουλος και Συγγρός συνέκλιναν ότι το μείζον πρόβλημα για τους υποψήφιους επενδυτές στη χώρα μας δεν είναι η φορολογία, αλλά η γραφειοκρατία και η πολυνομία.


Ο κ. Αποστολόπουλος είπε χαρακτηριστικά ότι τα επενδυτικά σχέδια που αφορούν την γεωγραφική ζώνη της Αποκεντρωμένης Διοίκησης και βρίσκονται μπλοκαρισμένα σε  γραφειοκρατικές ατραπούς υπολογίζονται σε πάνω από 3 δις ευρώ. Οι νομοθετικές παρεμβάσεις που ετοιμάζουν τα αρμόδια υπουργεία αναμένεται να απλοποιήσουν τις απαιτούμενες διαδικασίες.

Οι εκπρόσωποι της εταιρίας «Επενδύστε στην Ελλάδα», καθ' ύλην αρμόδιας για την προώθηση στρατηγικών επενδύσεων με διαδικασίες fast track, εκδήλωσαν την επιθυμία να συστηματοποιηθεί η συνεργασία με την Αποκεντρωμένη Διοίκηση με στόχο να εξεταστούν από κοινού συγκεκριμένες επενδυτικές προτάσεις και ο τρόπος απεμπλοκής τους.



Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

ΘΕΟΦΑΝΙΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟ 2012

 Θεοφάνεια κάτω  από δύσκολες καιρικές συνθήκες ,έντονη βροχή και δυνατός αέρας ,αλλά με αρκετό κόσμο. Φέτος η ρήψη του σταυρού στη θάλασσα  λόγο του ισχυρού μαΐστρου έγινε στο  λιμανάκι του Αντιρρίου δίπλα στο Κάστρο με θέα την γέφυρα. Οχτώ θαρραλέοι νέοι Αντιρριώτες  βούτηξαν για το Σταυρό στα παγωμένα νερά . Στη τελετή την δημοτική αρχή εκπροσώπησαν ο Αντιδήμαρχος κ.  Χρήστος Σαλαμούρας ,η Δημοτική σύμβουλος κ.  Θεοδώρα Αγγελοπούλου και ο πρόεδρος της τοπικής κοινότητας Αντιρρίου κ. Νικόλαος Ασημακόπουλος.                                                                                                      Μπορεί φέτος ο  διάκοσμος για τις εορτές των χριστουγέννων και της πρωτοχρονιάς στον πρώην Δήμο Αντιρρίου να ήταν ανύπαρκτος , να μας γύρισε πολλά πολλά χρόνια πίσω μιας και οι αρμόδιοι δυσκολεύονται ως φαίνεται να ξεχωρίσουν τη διαφορά μεταξύ καλλικρατικού Δήμου Ναυπακτίας και  αυτού της Ναυπάκτου,όπως η τελετή του αγιασμού των υδάτων  με τη συμμετοχή της φιλαρμονικής του Αντιρρίου ,των νέων που συμμετείχαν ως κολυμβητές ,και των Αντιρριωτών ,έδωσαν τον εορταστικό τόνο της ημέρας κλείνοντας  έτσι το κύκλο του εορταστικού δωδεκαημέρου



οι Άγγελος Αγγελόπουλος, Γιάννης Μανδέλος, Κοκκώνης Μάκης,
Κοκκώνης Δημήτρης  Παναγιωτόπουλος Γιάννης, Μανδέλος  Δημήτρης ,
Νίκος Κανελλόπουλος
και ο Μπάμπης Ταμπάκης
(απο αριστερά προς τα δεξιά) παρακολουθούν
με προσοχή τον πατέρα  Παναγιώτη

ο Αντιδήμαρχος Χ.Σαλαμούρας,
με το Πρόεδρο του Τ.Σ Αντιρρίου
Νίκο Ασημακόπουλο



η ώρα της βουτιάς

αγώνας δρόμου


 Μπάμπης Ταμπάκης  ο τυχερός της
χρονιάς μιας και  έπιασε  και φέτος  το σταυρό
οι Αντιρριώτες παρακολουθούν τη τελετή  του αγιασμού
και τους θαρραλέους κολυμβητές 

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ !!!!! ..." ΔΑΝΙΑ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ.."



ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ..!!!!! έφτασε η ώρα να γίνουμε η ..."  ΔΑΝΙΑ του ΝΟΤΟΥ".

Ξεκινάει   η διαδικασία για την ανάπτυξη των υπερακτιων  αιολικών  σταθμών με πρόταση  της ΡΑΕ προς ΔΕΣΜΗΕ για τη διερεύνηση/επικαιροποίηση

της επίδρασης των  υπεράκτιων (offshore) αιολικών σταθμών στο γενικότερο σχεδιασμό διασυνδέσεων των νησιών του  Αιγαίο


Με το  ν.  4030/2011 (ΦΕΚ Α’ 249/25.11.2011),  ο οποίος ψηφίστηκε πρόσφατα  στην Ελληνική 
Βουλή, , ανατέθηκε  στη ΡΑΕ η εξέταση των  αιτήσεων που είχαν υποβληθεί προ του ν. 3851/2010 για χορήγηση άδειας παραγωγής  σε υπεράκτιους (offshore) αιολικούς σταθμούς.
Τα προτεινόμενα σχέδια διασύνδεσης των εν λόγω σταθμών (36 αιτήσεις-5267 MW), 
, είναι πιθανό να επηρεάζουν το Στρατηγικό Σχεδιασμό Διασύνδεσης των νησιών του Αιγαίου, τον οποίο έχει εκπονήσει και θέσει σε δημόσια διαβούλευση,  ο ΔΕΣΜΗΕ .
Για το λόγο αυτό, η ΡΑΕ προτείνει στο ΔΕΣΜΗΕ την τεχνικοοικονομική διερεύνηση αυτού του τόσο σημαντικού θέματος, στα πλαίσια και ανάλογων μελετών που έχουν εκπονηθεί διεθνώς, ιδιαίτερα δε της πρόσφατης μελέτης που δημοσιοποιήθηκε για τη διασύνδεση  υπεράκτιων αιολικών σταθμώνστη Βόρεια Θάλασσα .
 Οι πρακτικές και τεχνικές που προτείνονται και αξιολογούνται στη μελέτη αυτή θα μπορούσαν  να αξιοποιηθούν, στο μέτρο του δυνατού και εφόσον είναι συμβατές με την ελληνική  πραγματικότητα, λαμβάνοντας βεβαίως υπόψη τις ιδιαίτερες απαιτήσεις σχεδιασμού για την ασφάλεια εφοδιασμού των κατοίκων των νησιών του Αιγαίου.

 Η συνολική ισχύς των 36 αιτήσεων είναι 5266,25MW και τα απαιτούμενα κεφάλαια ξεπερνούν τα 7 δισ.ευρώ. 
γεωγραφική απεικόνιση αιτήσεων έργων ΑΠΕ
στο νότιο τμήμα του ΔΗΜΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΙΑΣ


Οι υπεράκτιοι αιολικοί σταθμοί αποκτούν ιδιαίτερο τοπικό ενδιαφέρον  , γιατί  η μοναδική  επένδυση αυτού του είδους στην Αιτωλ/νια  της Acciona  (141 MW).
είναι εντός το Δήμου Ναυπακτίας στη Δημοτική ενότητα Χάλκειας στο όρμο Καλυδώνας 
Στο πίνακα των αιτούντων,ξεχωρίζουν οι αιτήσεις της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ στη Θράκη (585MW), τη Λήμνο (320MW) και το Μαραθώνα (450MW), 
του ομίλου Κοπελούζου επίσης στη Θράκη στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης (216MW), 
της RF Energy (Φειδάκης – Ρέστης) στη Λήμνο (500MW) και την Κω (74MW), 
της EDF – Γ Φακίδης στην Κάρπαθο (350MW) και την Εύβοια (135MW), 
της Ελληνικής Τεχνοδομικής Άνεμος (ΕΛΛΑΚΤΩΡ) βορειοδυτικά της Κέρκυρας (162MW), 
της εταιρείας Venergia (Β. Παναγιωτίδης) στους Οθωνούς (261MW), 
της ΕΝΤΕΚΑ στην Κέρκυρα (30MW), 
της Jasper στους Οθωνούς (495MW) και στην Άνδρο (306 MW)



ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ

  Το Γυμνάσιο Αντιρρίου συμμετέχει στο 1ο Μαθητικό Μαθηματικό Συνέδριο το Σάββατο 20 και την Κυριακή 21 Απριλίου 2024  που θα διεξαχθεί στο ...