1.Η ΔΕΗ
Η ΔΕΗ ανακοίνωσε ότι τα 112 καταστήματα της θα παραμείνουν ανοιχτά μόνο για την
πληρωμή των λογαριασμών ρεύματος και με ελεγχόμενη προσέλευση των πελατών . Μάλιστα σημεία πώλησης θα εισέρχονται πέντε άτομα κάθε φορά , ενώ τα στοιχεία θα καταγράφονται ώστε να υπάρχει ιχνηλάτηση σε περίπτωση κρούσματος. Παράλληλα, η δημόσια εταιρεία συνιστά στους πελάτες να εξυπηρετούνται από το τηλεφωνικό κέντρο 1170 ή μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στο ( www.dei.gr/contact) και να προτιμήσουν τις ηλεκτρονικές πληρωμές χωρίς καμία επιπλέον χρέωση από την ιστοσελίδα της ΔΕΗ, στον σύνδεσμο (www.dei.gr/epayment).
2.ΔΕΔΔΗΕ
Ο ΔΕΔΔΗΕ καλεί τους πελάτες να απευθύνονται στο 24 ώρο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 ( ή 211 1900.500) ή εναλλακτικά τις εργάσιμες ώρες στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής τους , τα οποία είναι αναρτημένα στον ιστότοπο της εταιρείας (deddie.gr). Επιπλέον για την περίπτωση βλάβης , εκτός από το 11500 οι πελάτες μπορούν μπορούν να δηλώσουν το πρόβλημα ηλεκτροδότησης του ακινήτου τους και στη διαδικτυακή εφαρμογή στον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ ( Online Δήλωση Βλάβης).Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη, όπως για παράδειγμα υπηρεσίες και η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή /και υπογραφή – ο ΔΕΔΔΗΕ παρέχει τη δυνατότητα προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία ( Σημεία Εξυπηρέτησης ).
Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να διευκρινιστεί ότι τα καταστήματα του ΔΕΔΔΗΕ θα δέχονται το κοινό για τις υπηρεσίες που προϋποθέτουν φυσική παρουσία μόνο εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση και προγραμματισμένο ραντεβού.
πηγή :http://www.enikonomia.gr/economy/232603,revma-fysiko-aerio-koronoios-odigos-gia-pliromes-kai-exypiretisi.html