ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΕ ΑΝΤΙΡΡΙΟ-ΠΛΑΤΑΝΙΤΗ


κυκλοφοριακή πρόταση για τον οικισμό Αντιρρίου
 Στην εκπνοή της αυτόνομης ύπαρξής του ο Δήμος Αντιρρίου προχωρά στην υλοποίηση της πρόσφατης μελέτης κυκλοφοριακών ρυθμίσεων που εκπονήθηκε από το Πανεπιστήμιο Πατρών ,υπό τον Καθηγητή κο Ευάγγελο Ματσούκη για τον οικισμό του Αντιρρίου και για τον κόμβο Πλατανίτη.
Το στοίχημα πλέον για τη σημερινή διοίκηση του Δήμου υπό τον κ.Γ ΚΟΛΟΒΟ ειναι τι από αυτά που προβλέπει η μελέτη θα μπορέσει να υλοποιηθεί μέχρι το τέλος του έτους και τι θα δοθεί ως κληρονομιά στην νέα διοίκηση του καλλικρατικού Δήμου Ναυπακτίας.

ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ για τον οικισμό του Αντιρρίου



Οι προτεινόμενες ρυθμίσεις αποσκοπούν στην καλύτερη διευθέτηση της διερχόμενης και τοπικής κυκλοφορίας στο εσωτερικό του οικισμού του Αντιρρίου, στη μείωση των καθυστερήσεων και στην αποφυγή τροχαίων ατυχημάτων.

  • Μονοδρόμηση οδού Α. Παπανδρέου(Καραούλια) από την 2η ανώνυμη προς και μέχρι την οδό Δημοκρατίας

  • Μονοδρόμηση οδού Δημοκρατίας από την αρχή της προς και μέχρι το Λιμεναρχείο.

  • Μονοδρόμηση οδού 25ης Μαρτίου από συνάντησή της με την οδό Αγίου Νικολάου προς και μέχρι την 2η ανώνυμη οδό

  • Μονοδρόμηση 2ης ανώνυμης οδού από την οδό 25ης Μαρτίου προς και μέχρι τη συνάντησή της με την οδό Α. Παπανδρέου

  • Μονοδρόμηση οδού Καραϊσκάκη από συνάντησή της με την Ε. Ο προς και μέχρι την οδό 25ης Μαρτίου

  • Μονοδρόμηση οδού Κύπρου από την οδό 25ης Μαρτίου προς και μέχρι την οδό Α.Παπανδρέου

  • Μονοδρόμηση Χ. Γαρμάνη από την οδό Δημοκρατίας προς και μέχρι την οδό 25ης Μαρτίου

  • Μονοδρόμηση οδού Λαμπροπούλου από την οδό 25ης Μαρτίου προς και μέχρι την οδό Δημοκρατίας

  • Μονοδρόμηση οδού Αγίου Νικολάου από την οδό Δημοκρατίας προς και μέχρι την οδό 25ης Μαρτίου
Βελτίωση οδικών χαρακτηριστικών της οδού Δημοκρατίας από την αρχή της προς και μέχρι το Λιμεναρχείο.
Εγκατάσταση φ.σ. πλήρους λειτουργίας στη διασταύρωση των οδών Καραϊσκάκη και Ε.Ο.
Η λύση αυτή προκρίνεται σαν προτιμότερη έναντι της εγκατάστασης φ.σ. με μπουτόν πιέσεως τόσο για την εξυπηρέτηση των πεζών(είναι καλύτερη λύση ως προς την ασφάλεια ), όσο και γιατί βοηθάει στο να χρησιμεύσει η οδός Καραϊσκάκη σαν συλλεκτήρια οδός από την Ε.Ο. προς την οικιστική περιοχή κάτω από τις οδούς Α. Παπανδρέου-Δημοκρατίας.
Εγκατάσταση φ.σ. με μπουτόν πιέσεως στην Ε.Ο. έξω από την είσοδο στο Πνευματικό Κέντρο-πλατεία Π. Χορμώβα.
Η λύση αυτή θα εξυπηρετήσει τόσο την είσοδο/έξοδο προς τις εγκαταστάσεις της πλατείας Π. Χορμώβα όσο και τις κινήσεις προς και από τα παρακείμενα Νηπιαγωγείο και Παιδικό Σταθμό της περιοχής.
Μονοδρόμηση οδού Αρεως και όλων των γειτονικών προς αυτήν οδών σύμφωνα με το συνημμένο σχέδιο.
Αισθητική αναβάθμιση πεζοδρόμου οδού Ιωαννίνων- Προστατευτικά μέτρα για την μη είσοδο(παράνομα) από την Ε.Ο. με τοποθέτηση μεταλλικού Π , το οποίο θα επιτρέπει την είσοδο μόνο σε μηχανάκια και πεζούς
κυκλοφοριακή πρόταση για οικ. Αγ. Παντελεήμονα
Παρόμοιο Π μπορεί να τοποθετηθεί και στο τέλος του δρόμου αυτού , ο οποίος θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά σαν ποδηλατόδρομος-πεζόδρομος.

Στον οικισμό Αγ. Παντελεήμονα «Πατρινά» μονοδρόμηση οδών σύμφωνα με το συνημμένο σχέδιο.

Για όλα τα προηγούμενα: πρόδηλα προηγείται διάνοιξη όλων των οδών και αποκατάσταση ασφαλτικού τάπητα σε αυτές- ώστε να μπορέσουν να υλοποιηθούν όλες οι μονοδρομήσεις που προτείνονται στην παρούσα οργάνωση κυκλοφορίας του Οικισμού Αντιρρίου.

Άλλα μέτρα  Ανάπλαση περιοχής παραλίας(25ης Μαρτίου) και διαμόρφωσή της σε χώρο αναψυχής, κινήσεων πεζών, αθλοπαιδιών.
Συμπλήρωση σημάτων Κ.Ο.Κ. όπου είναι απαραίτητο(Δημοκρατίας κλπ)
Συμπλήρωση τοποθέτησης πινακίδων ονοματοθεσίας
κόμβος Μολυκρείου-κόμβος Λεύκες
Ο σχεδιασμός αυτός του οδικού δικτύου,  αποσκοπεί στη βελτίωση των συνθηκών κίνησης των οχημάτων, στη βελτίωση των συνθηκών κίνησης των πεζών, στην αναβάθμιση του περιβάλλοντος, στην αύξηση της οδικής ασφάλειας και εν τέλει στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων της περιοχής. Ένας σημαντικός παράγοντας που λήφθηκε υπόψη ήταν οι τοπικές συνθήκες που επικρατούν στην περιοχή μελέτης.
Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με τη διεθνή και Ελληνική εμπειρία, οι κυκλοφοριακές και συναφείς επεμβάσεις απαιτούν μία χρονική περίοδο έως ότου όλοι οι χρήστες της συγκοινωνιακής υποδομής (οδηγοί, πεζοί και κάτοικοι) εξοικειωθούν με τις αλλαγές. Συνεπώς, στη συγκεκριμένη περίπτωση προτείνεται όπως υπάρξει μία περίοδος προσαρμογής τουλάχιστον ενός εξαμήνου.

Μετά τη λήξη αυτής της περιόδου μπορεί να γίνει αξιολόγηση των υλοποιημένων επεμβάσεων και των αποτελεσμάτων της εφαρμογής τους.
Τέλος, επισημαίνεται ότι οι προαναφερθείσες προτάσεις αποτελούν ένα ενιαίο σύνολο επεμβάσεων-δράσεων-έργων, που θα πρέπει να υλοποιηθούν και εφαρμοσθούν στο σύνολο τους. Η εν μέρει εφαρμογή τους, πιθανώς να μην έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα.



πρόταση κόμβου Πλατανίτη
Για τον κόμβο Πλατανίτη προκρίνεται η λύση των φωτεινών σηματοδοτών σε συνδυασμό με την διαγράμμιση - δημιουργίας νησίδας και  σηματοδότηση όπως στο παρακείμενο σχέδιο

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ένας σπουδαίος Έλληνας : ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ

Στην μπρίζα....και τα ferry-boat με την «Μπλε Οικονομία»