ιστολόγιο γνώμης,με κέντρο το Αντίρριο ,για τα γενόμενα στη Δυτική Ελλάδα και όχι μόνο.
Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009
Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2009
ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ
Σε λάθος δρόμο η Νέα Δημοκρατία ;
"Γράψαμε ήδη για το σήριαλ με τα διαδικαστικά της Νέας Δημοκρατίας. Επί να σχεδόν μήνα τα στελέχη της ερίζουν για τον τρόπο με τον όποιο θα έκλεγετε ό νέος Πρόεδρος του Κόμματος, αφού τροποποιηθεί το Καταστατικό. Βέβαια στην Ελλάδα βρισκόμαστε, η οποία κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ αλλαγών του εκλογικού νόμου για την ανάδειξη βουλευτών. Γιατί λοιπόν να μην ακολουθούν και τα κόμματα;
Οι υποψήφιοι πρόεδροι
Πέραν των διαδικαστικών, Πού μάλλον οριστικοποιούνται κατά την σημερινή συνεδρίαση τής Κεντρικής Επιτροπής τής Νέας Δημοκρατίας, υπάρχει και Θέμα ουσίας. Ή Νέα Δημοκρατία βρίσκεται σε λάθος Ιδεολογικό δρόμο. Όλοι οι υποψήφιοι, παρά το γεγονός ότι θεωρητικώς απορρίπτουν τον κρατισμό, την ίδια στιγμή αποκηρύσσουν τον λεγόμενο νεοφιλελευθερισμό Κάποιοι επιμένουν στα περί «ριζοσπαστικού» φιλελευθερισμού, ενώ άλλοι μιλούν για «κοινωνικό» φιλελευθερισμό
"Γράψαμε ήδη για το σήριαλ με τα διαδικαστικά της Νέας Δημοκρατίας. Επί να σχεδόν μήνα τα στελέχη της ερίζουν για τον τρόπο με τον όποιο θα έκλεγετε ό νέος Πρόεδρος του Κόμματος, αφού τροποποιηθεί το Καταστατικό. Βέβαια στην Ελλάδα βρισκόμαστε, η οποία κατέχει το παγκόσμιο ρεκόρ αλλαγών του εκλογικού νόμου για την ανάδειξη βουλευτών. Γιατί λοιπόν να μην ακολουθούν και τα κόμματα;
Οι υποψήφιοι πρόεδροι
Πέραν των διαδικαστικών, Πού μάλλον οριστικοποιούνται κατά την σημερινή συνεδρίαση τής Κεντρικής Επιτροπής τής Νέας Δημοκρατίας, υπάρχει και Θέμα ουσίας. Ή Νέα Δημοκρατία βρίσκεται σε λάθος Ιδεολογικό δρόμο. Όλοι οι υποψήφιοι, παρά το γεγονός ότι θεωρητικώς απορρίπτουν τον κρατισμό, την ίδια στιγμή αποκηρύσσουν τον λεγόμενο νεοφιλελευθερισμό Κάποιοι επιμένουν στα περί «ριζοσπαστικού» φιλελευθερισμού, ενώ άλλοι μιλούν για «κοινωνικό» φιλελευθερισμό
Εν τούτοις, εδώ τα πράγματα είναι ξεκάθαρα: Η Νέα Δημοκρατία ήλθε στην εξουσία και κυβέρνησε επί 5,5 χρόνια. Και τελικά παρέδωσε στο ΠΑΣΟΚ την οικονομία σε χειρότερη κατάσταση από ο,τι την παρέλαβε. Έχει άραγε αναλογιστεί Κανείς γιατί συνέβη αυτό; Έφταιγε μόνον η παγκόσμια οικονομική κρίσις μήπως ευθύνεται και η πολιτική την οποία ακολούθησε κατά τα 5,5 αυτά χρόνια ή Κυβέρνησης Καραμανλή; Η δε πολιτική αυτή τι ήταν; Ήταν νεοφιλελεύθερη; . Ή ήταν αυτό πού διακηρύσσουν σήμερα οι υποψήφιοι διάδοχοι του κ. Καραμανλή;
Η αλήθεια είναι πώς ό «ριζοσπαστικός» ή «κοινωνικός» φιλελευθερισμός απέτυχε στην πράξη. Το μέγα λάθος- της Νέας Δημοκρατίας κατά τα 5,5 αυτά χρόνια, το οποίο μάλιστα έχει κατ επανάληψη ομολογηθεί δια στόματος του κ. Καραμανλή, είναι ότι δεν προχώρησε ταχύτερα σε βαθιές μεταρρυθμίσεις Ποιες λοιπόν μεταρρυθμίσεις δεν έγιναν; Απελευθερώσεις αγορών και κλειστών επαγγελμάτων, ευελιξία στην αγορά εργασίας, λιγότερο κράτος και περισσότερες Ιδιωτικοποιήσεις Δηλαδή μέτρα προς την κατεύθυνση του οικονομικού φιλελευθερισμού
Ό λόγος για τον όποιο δεν τόλμησε ή Κυβέρνησης Καραμανλή να προχώρηση προς αυτήν την κατεύθυνση ήταν οι αντιστάσεις τού λαϊκισμού. Τού λαϊκισμού των κομμάτων τής αντιπολιτεύσεως, των συνδικαλιστών, των μέσων ενημερώσεως, άλλα και πολλών βουλευτών τής Νέας Δημοκρατίας πού ήταν και παραμένουν δέσμιοι τού λαϊκισμού. Επινοήθηκε λοιπόν η ήπια προσαρμογή, η οποία αποτέλεσε το άλλοθι για να μη ληφθούν τα μέτρα εκείνα Πού θα προκαλούσαν πολιτικό κόστος στην Κυβέρνηση.
Επί 5,5 χρόνια η Νέα Δημοκρατία κατ ουσία διέσυρε την έννοια τού φιλελευθερισμού. Κατόρθωσε το ακατόρθωτο. Να κατηγορείται από τούς αντιπάλους της για δήθεν φιλελεύθερη οικονομική πολιτική, άλλα στην πραγματικότητα να μην την εφαρμόζει, πλην κάποιων ψηγμάτων. Έτσι, ένα μεγάλο τμήμα τής κοινής γνώμης θεωρεί ότι για την σημερινή κατάσταση τής ελληνικής οικονομίας ευθύνεται η«φιλελεύθερη» πολιτική τής Νέας Δημοκρατίας. ‘Ενώ η αλήθεια είναι πώς η πολιτική τής Κυβερνήσεως Καραμανλή απέτυχε ακριβώς επειδή δεν ήταν φιλελεύθερη.
Η αλήθεια είναι πώς ό «ριζοσπαστικός» ή «κοινωνικός» φιλελευθερισμός απέτυχε στην πράξη. Το μέγα λάθος- της Νέας Δημοκρατίας κατά τα 5,5 αυτά χρόνια, το οποίο μάλιστα έχει κατ επανάληψη ομολογηθεί δια στόματος του κ. Καραμανλή, είναι ότι δεν προχώρησε ταχύτερα σε βαθιές μεταρρυθμίσεις Ποιες λοιπόν μεταρρυθμίσεις δεν έγιναν; Απελευθερώσεις αγορών και κλειστών επαγγελμάτων, ευελιξία στην αγορά εργασίας, λιγότερο κράτος και περισσότερες Ιδιωτικοποιήσεις Δηλαδή μέτρα προς την κατεύθυνση του οικονομικού φιλελευθερισμού
Ό λόγος για τον όποιο δεν τόλμησε ή Κυβέρνησης Καραμανλή να προχώρηση προς αυτήν την κατεύθυνση ήταν οι αντιστάσεις τού λαϊκισμού. Τού λαϊκισμού των κομμάτων τής αντιπολιτεύσεως, των συνδικαλιστών, των μέσων ενημερώσεως, άλλα και πολλών βουλευτών τής Νέας Δημοκρατίας πού ήταν και παραμένουν δέσμιοι τού λαϊκισμού. Επινοήθηκε λοιπόν η ήπια προσαρμογή, η οποία αποτέλεσε το άλλοθι για να μη ληφθούν τα μέτρα εκείνα Πού θα προκαλούσαν πολιτικό κόστος στην Κυβέρνηση.
Επί 5,5 χρόνια η Νέα Δημοκρατία κατ ουσία διέσυρε την έννοια τού φιλελευθερισμού. Κατόρθωσε το ακατόρθωτο. Να κατηγορείται από τούς αντιπάλους της για δήθεν φιλελεύθερη οικονομική πολιτική, άλλα στην πραγματικότητα να μην την εφαρμόζει, πλην κάποιων ψηγμάτων. Έτσι, ένα μεγάλο τμήμα τής κοινής γνώμης θεωρεί ότι για την σημερινή κατάσταση τής ελληνικής οικονομίας ευθύνεται η«φιλελεύθερη» πολιτική τής Νέας Δημοκρατίας. ‘Ενώ η αλήθεια είναι πώς η πολιτική τής Κυβερνήσεως Καραμανλή απέτυχε ακριβώς επειδή δεν ήταν φιλελεύθερη.
Λανθάνων κρατισμός
Αποκορύφωμα τής αποτυχίας τής οικονομικής πολιτικής τής Νέας Δημοκρατίας είναι τα δημόσια οικονομικά. Το έλλειμμα έφθασε στο 12,5% τού ΑΕΠ και το χρέος προσεγγίζει πλέον το 115% τού ΑΕΠ. Άραγε είναι αυτά αποτέλεσμα φιλελεύθερης οικονομικής πολιτικής μήπως είναι προϊόντα τού λανθάνοντος κρατισμού, πού διέπει την Νέα Δημοκρατία και καλύπτεται υπό τον μανδύα τού «ριζοσπαστικού» ή «κοινωνικού» φιλελευθερισμού; Αυτά κανένας δεν τολμάει να τα πει ούτε στις κεντρικές επιτροπές, ούτε στα συνέδρια, ούτε δημοσίως. Προδήλως διότι όλοι είναι δέσμιοι του λαϊκισμού.
Υπ αυτήν την έννοια βρίσκετε σε λάθος δρόμο ή Νέα Δημοκρατία. Όλοι αναζητούν τα αίτια τής εκλογικής ήττας τής 4ης ‘Οκτωβρίου. ‘Εν τούτοις τα αίτια είναι δεδομένα. Η Νέα Δημοκρατία καταψηφίστηκε διότι απέτυχε να λύση τα προβλήματα τής οικονομίας. "
Είναι δύσκολο να διαφωνήσεις με τα όσα εκθέτει στο δημοσίευμα της η εφημερίδα ΕΣΤΙΑ(που αναδημοσιεύουμε)
Αν σε αυτή τη βασική αίτια προστεθούν η απώλεια του ηθικού πλεονεκτήματος που είχε ως παράταξη η ΝΔ- με τα κατορθώματα στελεχών της- σε σχέση με το ΠΑΣΟΚ του 2004 καθώς επίσης η υποτίμηση του αντιπάλου,τότε δεν χρειάζεται ιδιαίτερη αναζήτηση των αιτίων της εκλογικής συντριβής.
Αποκορύφωμα τής αποτυχίας τής οικονομικής πολιτικής τής Νέας Δημοκρατίας είναι τα δημόσια οικονομικά. Το έλλειμμα έφθασε στο 12,5% τού ΑΕΠ και το χρέος προσεγγίζει πλέον το 115% τού ΑΕΠ. Άραγε είναι αυτά αποτέλεσμα φιλελεύθερης οικονομικής πολιτικής μήπως είναι προϊόντα τού λανθάνοντος κρατισμού, πού διέπει την Νέα Δημοκρατία και καλύπτεται υπό τον μανδύα τού «ριζοσπαστικού» ή «κοινωνικού» φιλελευθερισμού; Αυτά κανένας δεν τολμάει να τα πει ούτε στις κεντρικές επιτροπές, ούτε στα συνέδρια, ούτε δημοσίως. Προδήλως διότι όλοι είναι δέσμιοι του λαϊκισμού.
Υπ αυτήν την έννοια βρίσκετε σε λάθος δρόμο ή Νέα Δημοκρατία. Όλοι αναζητούν τα αίτια τής εκλογικής ήττας τής 4ης ‘Οκτωβρίου. ‘Εν τούτοις τα αίτια είναι δεδομένα. Η Νέα Δημοκρατία καταψηφίστηκε διότι απέτυχε να λύση τα προβλήματα τής οικονομίας. "
Είναι δύσκολο να διαφωνήσεις με τα όσα εκθέτει στο δημοσίευμα της η εφημερίδα ΕΣΤΙΑ(που αναδημοσιεύουμε)
Αν σε αυτή τη βασική αίτια προστεθούν η απώλεια του ηθικού πλεονεκτήματος που είχε ως παράταξη η ΝΔ- με τα κατορθώματα στελεχών της- σε σχέση με το ΠΑΣΟΚ του 2004 καθώς επίσης η υποτίμηση του αντιπάλου,τότε δεν χρειάζεται ιδιαίτερη αναζήτηση των αιτίων της εκλογικής συντριβής.
Το ερωτημα όμως που εξακολουθεί και παραμένει είναι πως αυτός ο γηρασμένος πολιτικός σχηματισμός θα μετασχηματισθεί σε ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κεντροδεξιό κόμμα. Το μόνο που είναι σήμερα βέβαιο είναι πως η εκλογή του νέου αρχηγού από μόνη της δεν αρκεί ,ο δρόμος είναι αρκετά μακρύς και επίπονος.
Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2009
ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΙΙ
ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ ΙΙ
Σε κεντρικό επίπεδο γίνονται συζητήσεις για την διοικητική αναδιάρθρωση της χώρας ,εκείνο όμως που είναι γνωστό ΜΕΧΡΙ ΣΉΜΕΡΑ είναι πρόταση του παρελθόντος του Ινστιτούτου Τοπικής Αυτοδιοίκησης για την χωροταξική κατανομή των νέων Δήμων που έχει υιοθετηθεί από την ΚΕΔΚΕ ως βάση συζητήσεως.
Τι τελικά θα ισχύσει; Θα παραμείνει ο σημερινός διαχωρισμός των Νομών η θα έχουμε και εκεί παρεμβάσεις ;
θα αναμένουμε να ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της η νέα κυβέρνηση .
Μέσα από την πρόταση της κυβέρνησης θα πρέπει να δοθούν ρεαλιστικές και εφικτές προτάσεις για την ΤΑ που θα την καταστούν αποτελεσματική και χρήσιμη για τον πολιτη .
Και ο χώρος της Τ.Α σήμερα χαρακτηρίζεται από κακοδιοίκηση και διαφθορά, μέσα από την όποια χωροταξική-διοικητική αναδιάρθρωση πρέπει να προκύψει το ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ κτύπημα σε αυτή τη μάστιγα που δυναστεύει τον πολίτη και ταλανίζει τη χώρα.
Αν μέσα από την νέα αναδιάταξη δεν προκύψει η ενίσχυση των μηχανισμών και των συστημάτων ελέγχου και αυτοελέγχου τόσο στην κεντρική διοικηση όσο και στην τοπική αυτοδιοίκηση, με ουσιαστικότερο και αποτελεσματικότερο έλεγχο από τις Περιφέρειες στους ΟΤΑ και την εισαγωγή του ελέγχου στις δημοτικές επιχειρήσεις, τότε το αποτέλεσμα θα είναι μηδενικό.
Οι Δήμοι στο πλαίσιο της Ελληνικής Πολιτείας έχουν δεδομένη συνταγματική αποστολή. Τη διοίκηση των τοπικών υποθέσεων σε καθεστώς διοικητικής αυτοτέλειας και άμεσης δημοκρατικής νομιμοποίησης, δηλαδή απολαμβάνουν κατ ουσία πολιτική αυτοτέλεια για να διοικούν τις τοπικές υποθέσεις προς όφελος της τοπικής κοινωνίας που αντιπροσωπεύουν.
Η διοικητική ανασυγκρότηση για να είναι συνυφασμένη με το συνταγματικό πλαίσιο πρέπει να στοχεύει στην ενίσχυση της διοικητικής αυτοτέλειας, βασικό διακύβευμα της οποίας είναι η διοικητική αποτελεσματικότητα .
Πως θα επιτευχτεί διοικητική αποτελεσματικότητα για τις τοπικές υποθέσεις αν δεν επιτευχτεί ένα ολοκληρωμένο δίκτυο υποδομών-επικοινωνιών ; με τι πόρους;
Η νέα διοικητική δομή πρέπει να θεμελιωθεί στην αξιολόγηση της προηγηθείσας το 1997 εφαρμογής του Προγράμματος «Ιωάννης Καποδίστριας». Δηλαδή πρέπει να λάβει υπόψη τα αποτελέσματα εκείνης της μεταρρύθμισης, κυρίως σε δύο κατευθύνσεις: Γιατί δεν επαρκούν οι υφιστάμενες διοικητικές μονάδες για να επιτύχουν τους στόχους της μεταρρύθμισης εκείνης, που ήταν η Ισχυρή Πρωτοβάθμια Τοπική Αυτοδιοίκηση και ποιες ατέλειες ή αστοχίες είχε εκείνη η μεταρρύθμιση έτσι ώστε να μην επαναληφθούν.
Οι νέοι, διευρυμένοι Δήμοι πρέπει να αποτελέσουν αντικείμενο σχεδιασμού ως προς το διοικητικό και πολιτικό τους σύστημα, έτσι ώστε η διεύρυνση της διοικητικής μονάδας και του κύκλου της πολιτικής αντιπροσώπευσης να μην μειώνει την προσβασιμότητα του πολίτη στις διαδικασίες λήψης των αποφάσεων. Απαιτείται αλλαγή του κώδικα των Δήμων ,και αλλαγή στην διαδικασία αντιπροσωπευτικότητας των αιρετών επί το αναλογικότερο
Η νέα διοικητική διαίρεση πρέπει να λάβει υπόψη την ιστορική και πραγματική γεωγραφική ενότητα που ανταποκρίνεται στους στόχους της νέας μεταρρύθμισης .
Μέχρι να οριστικοποιηθούν οι προτάσεις της κυβέρνησης ας δούμε την πρόταση του Ι.Τ.Α για την Αιτωλ/νια : Η πρόταση έχει δυο σενάρια ,έαν με 8 δήμους και ένα με 7 δήμους
ως 8 δήμο το πρώτο σενάριο παρουσιαζει τους δήμους Αποδοτιας,Πυλήνης και Πλατάνου ,τον ορεινό όγκο της επαρχιας Ναυπακτίας.
ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ Πρόταση 2
1 ΔΗΜΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΙΝΑΧΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΦΥΤΕΙΩΝ
5 ΔΗΜΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΤΙΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΔΗΜΟΥ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΑΒΟΛΑΣ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΑΚΑΜΠΥΛΙΩΝ
ΔΗΜΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ
6 ΔΗΜΟΥ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΡΑΚΥΝΘΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΣ Π ΜΕΣΟΛΟΓ ΔΗΜΟΥ ΟΙΝΙΑΔΩΝ
7 ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΚΡΥΝΕΙΑΣ
Σε κεντρικό επίπεδο γίνονται συζητήσεις για την διοικητική αναδιάρθρωση της χώρας ,εκείνο όμως που είναι γνωστό ΜΕΧΡΙ ΣΉΜΕΡΑ είναι πρόταση του παρελθόντος του Ινστιτούτου Τοπικής Αυτοδιοίκησης για την χωροταξική κατανομή των νέων Δήμων που έχει υιοθετηθεί από την ΚΕΔΚΕ ως βάση συζητήσεως.
Τι τελικά θα ισχύσει; Θα παραμείνει ο σημερινός διαχωρισμός των Νομών η θα έχουμε και εκεί παρεμβάσεις ;
θα αναμένουμε να ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της η νέα κυβέρνηση .
Μέσα από την πρόταση της κυβέρνησης θα πρέπει να δοθούν ρεαλιστικές και εφικτές προτάσεις για την ΤΑ που θα την καταστούν αποτελεσματική και χρήσιμη για τον πολιτη .
Και ο χώρος της Τ.Α σήμερα χαρακτηρίζεται από κακοδιοίκηση και διαφθορά, μέσα από την όποια χωροταξική-διοικητική αναδιάρθρωση πρέπει να προκύψει το ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ κτύπημα σε αυτή τη μάστιγα που δυναστεύει τον πολίτη και ταλανίζει τη χώρα.
Αν μέσα από την νέα αναδιάταξη δεν προκύψει η ενίσχυση των μηχανισμών και των συστημάτων ελέγχου και αυτοελέγχου τόσο στην κεντρική διοικηση όσο και στην τοπική αυτοδιοίκηση, με ουσιαστικότερο και αποτελεσματικότερο έλεγχο από τις Περιφέρειες στους ΟΤΑ και την εισαγωγή του ελέγχου στις δημοτικές επιχειρήσεις, τότε το αποτέλεσμα θα είναι μηδενικό.
Οι Δήμοι στο πλαίσιο της Ελληνικής Πολιτείας έχουν δεδομένη συνταγματική αποστολή. Τη διοίκηση των τοπικών υποθέσεων σε καθεστώς διοικητικής αυτοτέλειας και άμεσης δημοκρατικής νομιμοποίησης, δηλαδή απολαμβάνουν κατ ουσία πολιτική αυτοτέλεια για να διοικούν τις τοπικές υποθέσεις προς όφελος της τοπικής κοινωνίας που αντιπροσωπεύουν.
Η διοικητική ανασυγκρότηση για να είναι συνυφασμένη με το συνταγματικό πλαίσιο πρέπει να στοχεύει στην ενίσχυση της διοικητικής αυτοτέλειας, βασικό διακύβευμα της οποίας είναι η διοικητική αποτελεσματικότητα .
Πως θα επιτευχτεί διοικητική αποτελεσματικότητα για τις τοπικές υποθέσεις αν δεν επιτευχτεί ένα ολοκληρωμένο δίκτυο υποδομών-επικοινωνιών ; με τι πόρους;
Η νέα διοικητική δομή πρέπει να θεμελιωθεί στην αξιολόγηση της προηγηθείσας το 1997 εφαρμογής του Προγράμματος «Ιωάννης Καποδίστριας». Δηλαδή πρέπει να λάβει υπόψη τα αποτελέσματα εκείνης της μεταρρύθμισης, κυρίως σε δύο κατευθύνσεις: Γιατί δεν επαρκούν οι υφιστάμενες διοικητικές μονάδες για να επιτύχουν τους στόχους της μεταρρύθμισης εκείνης, που ήταν η Ισχυρή Πρωτοβάθμια Τοπική Αυτοδιοίκηση και ποιες ατέλειες ή αστοχίες είχε εκείνη η μεταρρύθμιση έτσι ώστε να μην επαναληφθούν.
Οι νέοι, διευρυμένοι Δήμοι πρέπει να αποτελέσουν αντικείμενο σχεδιασμού ως προς το διοικητικό και πολιτικό τους σύστημα, έτσι ώστε η διεύρυνση της διοικητικής μονάδας και του κύκλου της πολιτικής αντιπροσώπευσης να μην μειώνει την προσβασιμότητα του πολίτη στις διαδικασίες λήψης των αποφάσεων. Απαιτείται αλλαγή του κώδικα των Δήμων ,και αλλαγή στην διαδικασία αντιπροσωπευτικότητας των αιρετών επί το αναλογικότερο
Η νέα διοικητική διαίρεση πρέπει να λάβει υπόψη την ιστορική και πραγματική γεωγραφική ενότητα που ανταποκρίνεται στους στόχους της νέας μεταρρύθμισης .
Μέχρι να οριστικοποιηθούν οι προτάσεις της κυβέρνησης ας δούμε την πρόταση του Ι.Τ.Α για την Αιτωλ/νια : Η πρόταση έχει δυο σενάρια ,έαν με 8 δήμους και ένα με 7 δήμους
ως 8 δήμο το πρώτο σενάριο παρουσιαζει τους δήμους Αποδοτιας,Πυλήνης και Πλατάνου ,τον ορεινό όγκο της επαρχιας Ναυπακτίας.
ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ Πρόταση 2
1 ΔΗΜΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΙΝΑΧΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΦΥΤΕΙΩΝ
2 ΔΗΜΟΥ ΑΝΑΚΤΟΡΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΕΚΡΟΠΙΑΣ
3 ΔΗΜΟΥ ΑΛΥΖΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΑΣΤΑΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕΔΕΩΝΟΣ
4 ΔΗΜΟΥ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΠΟΔΟΤΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΠΛΑΤΑΝΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΥΛΛΗΝΗΣ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΕΙΑΣ3 ΔΗΜΟΥ ΑΛΥΖΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΑΣΤΑΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΕΔΕΩΝΟΣ
4 ΔΗΜΟΥ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΠΟΔΟΤΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ
5 ΔΗΜΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΣΤΙΕΩΝ ΔΗΜΟΥ ΝΕΑΠΟΛΗΣ ΔΗΜΟΥ ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΑΒΟΛΑΣ ΔΗΜΟΥ ΠΑΡΑΚΑΜΠΥΛΙΩΝ
ΔΗΜΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ
6 ΔΗΜΟΥ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΡΑΚΥΝΘΟΥ
ΔΗΜΟΥ ΙΕΡΑΣ Π ΜΕΣΟΛΟΓ ΔΗΜΟΥ ΟΙΝΙΑΔΩΝ
7 ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΜΑΚΡΥΝΕΙΑΣ
Τρίτη 20 Οκτωβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
«Αρχαία Μακύνεια: παρουσίαση ενός οικισμού με μακραίωνη κατοίκηση στην Αιτωλία»
Την Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2024 θα πραγματοποιηθεί στο Ξενοκράτειο Αρχαιολογικό Μουσείο στο Μεσολόγγι η εκδήλωση «Αρχαία Μακύνεια: παρουσί...
-
Πριν από 195 χρόνια σαν σήμερα σημαντικό ιστορικό γεγονός συντελείται στον τόπο μας!!! H παράδοση από την τουρκική στην ελληνική διοίκηση ...
-
ο χώρος του Ιερού της Αρχαίας Μολυκρείας σήμερα με τμήμα του ανασκαφικού έργου «Ανασκαφικές έρευνες στο Αρχαίο Μολύκρειο» . Την αρχ...
-
Η Παράδοση του Αντιρρίου "Οκτώ ολόκληρα χρόνια οι επαναστατημένοι Έλληνες της Επαρχίας Ναυπακτίας προσπαθούσαν να καταλάβουν το απ...